آموزش آنلاین

سایت آموزش آنلاین اینترنتی

به گزارش آرچکت مرجع معماری : سایت آموزش آنلاین یکی از پرمخاطب ترین وب سایت های دنیا می باشند. از این رو سایت های زیادی وجود دارند که در زمینه آموزش انلاین اینترنتی فعالیت می کنند. از سایت های ایرانی گرفته تا سایت های خارجی که به صورت حرفه ای در این عرصه مشغول به فعالیت هستند. ما در این مقاله از مجله قصد داریم سایت آموزش انلاین آکادمی ۹۸ را به شما معرفی کنیم.

بهترین سایت آموزش انلاین

این مجموعه یک سایت آموزش انلاین می باشد که در انواع زمینه های مختلف در حال فعالیت می باشد. دوره های رایگان و غیر رایگان در این سایت به صورت کاملا حرفه ای و ۰ تا ۱۰۰ تدریس شده اند که هر کسی می تواند به راحتی با مشاهده و شرکت در این دوره به مباحث مختلف تسلط پیدا کند.

سایت آموزش آنلاین

سایت آموزش آنلاین

برخی زمینه فعالیت های سایت

در ادامه برخی از موضوعات آموزشی را برای شما عزیزان قرار داده ایم. لازم به ذکر است که این سایت آموزشی در هر نوع زمینه ای که فکرش را می کنید فعالیت می کند و قصد دارد به بزرگترین و برترین سایت آموزش انلاین در ایران و خاورمیانه و حتی در سطح بین الملل تبدیل شود.

  • آموزش انواع مدیریت محتوا
    • آموزش وردپرس
  • آموزش های بازاریابی
    • بازاریابی اینترنتی
    • سئو و بهینه سازی وب سایت
    • ایمیل مارکتینگ
    • افزایش فروش
    • بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • موفقیت و رسیدن به هدف
    • توسعه فردی
    • کسب و کار اینترنتی
    • مدیریت کسب و کار MBA
    • کسب درآمد
    • فن بیان
    • هوش مالی
    • هوش مصنوعی و رباتیک
  • و بسیاری موضوعات دیگر

مباحث و موضوعاتی که در بالا به آنها اشاره شد فقط بخشی از موضوعات این مجموعه می باشد.

در صورتی که موضوع خاصی وجود دارد که قصد دارید به لیست موضوعات این سایت افزوده شود می توانید از طریق بخش پیشنهاد دسته بندی , درخواست خود را برای این مجموعه ارسال کنید تا موضوعات مربوط به لیست سایت اضافه شود.

وبسایت موفقیت و توسعه فردی

وبسایت موفقیت و توسعه فردی

ارائه خدمات آموزش انلاین ویدیویی

در این کمپ آموزشی کلیه دروه های به صورت وبدیو و مالتی مدیا می باشد. از انجایی که امروزه فیلم های آموزشی طرفداران بیشتری نسبت به آموزش های متنی دارد , از این رو این وب سایت کلیه آموزش ها و دوره های خود را به صورت ویدیویی آماده می کند. و شما می توانید با استفاده از این فیلم ها در هر زمینه ای که مد نظر دارید آموزش ببینید.

برتری دوره ها نسبت به سایر دوره های مشابه

همان طور که گفته شد, امروزه سایت های زیادی در زمینه اموزش انلاین اینترنتی وجود دارند. به همین دلیل طبیعی می باشد که برخی دوره ها در همه سایتها یکی باشند. مثلا آموزش کسب درآمد اینترنتی ممکن است در هر سایت آموزشی وجود داشته باشد. اما طبق گزارشات و بیانیه های مجموعه این سایت کامل ترین و جدیدترین آموزش ها را در همه زمینه ها تولید می کند. که با مشاهده برخی دوره های حتی رایگان کاربران شاهد این موضوع خواهند بود.

سن و جنسیت افراد برای شرکت در دوره ها

افراد با هر جنسیت و در هر رده سنی می توانند در دوره ها شرکت کرده و مباحث مورد نظر خود را دنبال کنند. آموزش های تولید شده طبق اصول و استاندارد های لازم برای هر رده سنی آماده سازی می شود و همچنین آموزش های لازم برای هر رده سنی نیز موجود خواهد بود.

مدرسین چه کسانی خواهد بود

افرادی که تخصص های لازم در زمینه های مختلف و رشته تخصصی خود داشته باشند قادر خواهند بود در وب سایت فعالیت کرده و دوره های آموزشی خود را جهت فروش یا به صورت رایگان به اشتراک بگذارند. لازم به ذکر است مدرسین بعد از بررسی های لازم توسط تیم فنی و کارشناسان قادر خواهند بود در این وب سایت شروع به فعالیت کنند.

برگذاری آزمون های قوی و کاربردی بعد از گذراندن دوره آموزشی

طی بیانیه ای موسسین این وب سایت اعلام کرده اند که در آینده ای نه چندان دور سیستمی برای برگذاری آزمون های کاربردی برای افراد در نظر خواهند گرفت. این ازمون برای دو دسته از افراد خواهد بود. بدین شکل که یک دسته از افراد بعد از خرید و مشاهده دوره های آموزشی می تواند در آزمون مربوط به دوره تهیه شده شرکت کرده و نمره قبولی دریافت کند. شرکت در آزمون مزایای خاص خود را دارد که در ادامه به این موضوع نیز میپردازیم. بخشی از ازمون ها نیز برای دسته از افراد می باشند که قصد دارند یک سری دوره های تخصصی دریافت کنند. از این آزمونی برای این افراد شکل خواهد گرفت که بعد از دریافت نمره قبولی در آزمون می توانند اقدام به خرید دوره کنند و در صورت عدم دریافت نمره قبولی لازم است دانشجویان دوره های پیش نیاز لازم را پشت سر بگذارند.

مزایای شرکت در آزمون های سایت

یکی از مزایای بسیار خوب این دوره این می باشد که افراد بعد از مشاهده کامل دوره برای محک زدن خود و اینکه تا چه میزان به موضوع تسلط پیدا کرده اند مناسب خواهد بود. و از طرفی این مجموعه با شرکت ها و سایت های بزرگ مختلف در ارتباط می باشد که دانشجویان قبولی در آزمون ها را به شرکت های مختلف جهت استخدام معرفی می کند. یکی دیگر از مهم ترین مزایای شرکت در آزمون , این می باشد که بعد از گذراندن دوره های آموزشی خریداری شده کارشناسان فنی دانشجویانی که نمره قابل قبول و خوبی دریافت کرده باشند را به سازمان ها , شرکت ها و سایت های بزرگ که نیروز کاری لازم دارند معرفی خواهد کرد. تا بلافاصله وارد بازار کار شوند.

بررسی کیفیت آموزش ها قبل از خرید

بر خلاف بسیاری سایت ها , در وب این وبسایت هر دانشجو و کاربری می تواند دوره ها را بر اساس اطلاعاتی که در رابطه با دوره ها ذکر شده را کامل بررسی کرده و بعد از آن اقدام به تهیه دوره ها کند. مواردی که می توان برای دوره های آموزشی مورد بررسی قرار داد عبارتند از: توضیحات کامل دوره , زمان دوره , سر فصل ها , کیفیت , مدرس دوره , تاریخ تولید و تاریخ بروزرسانی و بسیاری موارد دیگر. همچنین در بخش سرفصل ها برخی از قسمت های هر دوره به صورت رایگان قابل دسترس بوده و دانشجویان می توانند کیفیت  نحوه آموزش مدرس را به طور کامل بررسی کنند.

معرفی برترین مدرسین در سایت

یکی از خدمات بسیار خوبی که می توان برای مدرسین برتر که دوره های بیشتر و با کیفیتی تولید می کنند ارائه کرد, معرفی مدرس در صفحه اصلی وب سایت به عنوان مدرس برتر می باشد. در این صورت افراد می توانند با دوره های پرفروش و باکیفیت مدرس آشنا شده و بهترین دوره های را از بهترین و برترین مدرسین خریداری کنند. علاوه برا این مورد خدمات دیگری که برای مدسین برتر که فروش بیشتری دارند ارائه می شود, دریافت درصد مشارکت کمتر نسبت به دیگر مدرسین می باشد. به این صورت که اگر مدرسی فروش بیشتری داشته باشد می تواند حداقل ۹۰ الی ۹۵ درصد مبلغ فروش محصول را دریافت کند. بدون هیچگونه درصد مشارکتی برای مارکت.

نحوه خرید از فروشگاه سایت

در نهایت برای خرید وشرکت در دوره ها ابتدا وارد سایت بشید. وارد موضوع دلخواه خود شده و دوره ای که قصد شرکت درآن را دارید انتخاب کنید. شما می توانید با استفاده از جستوجوی پیشرفته سایت دوره های دلخواه و مد نظر خود را به راحتی پیدا کرده و با کلیک روی اون وارد توضیحات مربوط به محصول مورد نظر بشید. در صفحه مربوط به محصول شما توضیحات , سرفصل ها , مدرس دوره , زمان و کیفیت و بسیاری موارد دیگر از دوره را می توانید مشاده کنید.

در این صفحه با کلیک روی پرداخت و دانلود انی می توانید وارد صفحه پرداخت شده و اقدام به پرداخت هزینه دوره کنید, بعد از پرداخت به طور خودکار به سایت برمیگردید و وارد صفحه دریافت محصول خریداری شده می شوید. کلیه دوره ها به صورت آنلاین و دانلودی قابل دسترس هستند و شما می توانید بلافاصله بعد از پرداخت هزینه محصول اقدام به دانلود دوره های مورد نظر کنید.

همچنین برخی دوره ها که حجم بسیار بالایی دارند به صورت پستی نیز قابل دریافت می باشند. که در صورت نیاز به دریافت پستی محصول خریداری شده کافیست بعد از خرید با بخش پشتیبانی تماس حاصل فرمایید تا محصول به ادرس مشخص شده شما به صورت پستی (پست پیشتاز) ارسال شود.

اطلاعات بیشتری در رابطه با این سایت

در صورتی که قصد دارید اطلاعات بیشتری در رابطه با این سایت دریافت کنید, وارد سایت آکادمی ۹۸ شده و بخش های مختلف آن را بررسی کنید. خدمات و سرویس های زیادی در این مجموعه وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید.

امتیاز به این صفحه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *