پلان آپارتمان مسکونی 4 طبقه با تمام جزییات

6,900 تومان

فروشنده : معماری 98

موجود

16 فروش تاکنون

پلان آپارتمان مسکونی 4 طبقه نمونه یا کامل از طراحی آپارتمان ها می باشد که فایل کد این طرح در این مقاله از وب سایت تخصصی معماری آرچکت تقدیم حضورتان میگردد .

پلان آپارتمان مسکونی ۴ طبقه یکی از طرح هایی می باشد که دانشجویان و معماران می توانند به طراحی آنان بپردازند . پلان های آپارتمانی همیشه در طراحی و ترسیم نیازمند دقت و تلاش بسیار زیادی می باشند زیرا باید معماران و دانشجویان با شناخت تمامی فضا ها و امکانات لازم برای چنین بناهایی یک طرح کامل و بی نقص را ارائه دهند تا بتوانند بهترین نمرات ممکن را کسب نمایند . ما در این بخش از فروشگاه معماری آرچکت به طراحی و عرضه پلان مسکونی ۴ طبقه آپارتمانی با تمام جزییات پرداخته ایم تا شما عزیزان بتوانید نهایت استفاده را از این گونه طرح های باارزش و کامل را ببرید .

کاملترین پلان ساختمان مسکونی ۴ طبقه

پلان آپارتمان مسکونی یکی از پر کاربرد ترین طرح هایی می باشد که اساتید بنا بر سلیقه خود بر عهده دانشجویان قرار می دهند تا بتوانند علم و دانش معماری آنها را مورد سنجش و آزمایش قرار دهند . پروژه معماری مسکونی از اهمیت بسیار بالایی در طرح های معماری برخوردار می باشند به همین دلیل دانشجویان و معماران عزیز باید بتوانند یک طرح و پروژه بی نقص و کامل را ارائه دهند . ما در این بخش به طراحی تمامی ریز فضا ها و استاندارد های لازم در این پلان آپارتمان پرداخته ایم تا شما عزیزان بیشتر با کاربرد و فضا های مختلف و موجود در آپارتمان ها آشنا شوید .

تحلیل آپارتمان مسکونی

پلان آپارتمان مسکونی امروزه یکی از ساختمان هایی می باشد که مورد توجه بیشتر افراد جامعه قرار گرفته است و مردم جامعه بیشتر به سمت منازل مسکونی آپارتمانی می روند دلیل این امر هم ارزان تمام شدن ساخت این گونه خانه ها می باشد که ساکنین آن برای خرید چنین واحد هایی هزینه های زیادی را صرف نمی کنند . امروزه به دلیل اینکه جمعیت شهر های مختلف و بزرگ زیاد شده است و بیشتر ساکنین افراد روستا ها و شهر های کوچک به کلان شهر ها مسافرت می کنند باعث کمبود مسکن در این شهر ها شده است که مجتمع های مسکونی و آپارتمان ها به این منظور طراحی و ساخته می شوند تا تعداد زیادی از مردم بتوانند در آنها سکونت داشته باشند .

در طراحی پلان های آپارتمانی دانشجویان باید تمامی امکانات و فضا های لازم برای ساکنین را طراحی کرده تا مشکلی در رفت و آمد و زندگی ساکنین آنها به وجود نیایید. در طراحی آپارتمان ها نیز باید به موقعیت مکانی آن نیز توجه داشته باشند و آنها را در مکان هایی طراحی کنند که به راه های ارتباطی اصلی نزدیک باشند . این آپارتمان دارای ۴ طبقه می باشد که دارای ۳۶۰ متر زیر بنا می باشد هر کدام از از طبقات دارای سه واحد سه خوابه می باشند . در این ساختمان طبقه اول به صورت مستقیم به بیرون راه دارد و برای دیگر قسمت های ساختمان راه پله و آسانسور در نظر گرفته شده است . این آسانسور دارای ظرفیت ۶ نفری می باشد .

شیت های موجود در پلان آپارتمان مسکونی ۴ طبقه

  • پلان شیب بندی
  • پلان طبقه همکف
  • پلان اندازه گذاری
  • پلان تیپ طبقات
  • پلان زیر زمین
  • نما
  • برش

شما معماران عزیز می توانید با دانلود پلان آپارتمان مسکونی ۴ طبقه فایل مورد نظر خود را به صورت آنی و فوری دانلود کنید . در پلان مسکونی آپارتمان تمامی اطلاعات مورد نیاز برای دانشجویان و معماران گنجانده شده است تا بتوانند در صورت لزوم از این طرح استفاده کنند یا با الگو برداری از آن بتوانند بهترین نتایج ممکن را به دست بیاورند .

دیدگاه خود را ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات

هنوز نظری داده نشده است

اطلاعات فروشنده